Vi er glade for at kunne fortælle, at vi nu har afsluttet vores rekrutteringsforløb, og at vi pr. 11. august byder velkommen til en ny grafisk projektleder med base på Bureauet i Aarhus.
Da vedkommende fortsat er i arbejde, venter vi lidt endnu med at dele yderligere informationer. Vi kan dog allerede nu løfte sløret for, at vores nye kollega kommer med massiv erfaring inden for POS-produktion.
Vi glæder os til at præsentere vedkommende nærmere og dele flere oplysninger snarest.
Skriv et svar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.