Efter lang tids venten er vi endeligt kommet på plads i bogbind. Næste step er installation af vores nye Stichliner og den lander på Aarhus havn mandag den 29. juni. Maskinen skal så gerne komme til os onsdag den 1. juli. Hvis det lykkes, er planen at den bliver installeret med det samme og er kørende fredag den 3 juli. Dog tror vi, at det først bliver ultimo juli vi kommer i produktion. Men vi glæder os helt vildt til denne nye installation.
Skriv et svar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.