Så nærmer sommerferien sig og første halvår går på held. Det har været et travlt halvår og det skal vi fejre fredag den 26. juni kl. 13.00. Her vil firmaet være vært med øl, vand, vin og og så noget grill. Vi holder det på hver af vores 3 destinationer.
Vi håber på vejret er med os og vi får nogle hyggelige timer sammen.
Skriv et svar
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.